ID: 56623
Advertentie ID: #57213 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #56509 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Super Mooie PC met krachtige i5 processor , Heb er erg veel plezier van gehad maar ik wil nu zelf een andere pc
dus wil jij een pc voor je Gamen school werk, kantoor werk, of gamen en je wilt niet zoveel uitgeven? dan is dit iets voor jou! doe een goed bod en hij is voor jou!
Dit is een hele nette PC waar je veel plezier aan gaat beleven.
Uiteraard functioneert alles zoals het hoort.
Met een goede videokaart kan zeker Fortnite gespeeld worden
Mijn vraag is 200 € , elders vanaf 250 €
HP EliteDesk 800 G1 sff
Nieuwe SSD 128 GB
8Gb RAM
1 TB ( 1000gb hdd )
Intel core I5 4570 @ CPU 3.2 0ghz
DVD RW BRANDER
Nvidia Quadro K420 ( DVI HDMI )
USB 3.0
Windows 10 pro
OFFICE
ANTIVIRUS
NERO BRANDER
In zeer goede staat,
Gewoon een topklasse allround systeem met alles erop en eraan!
U krijgt van mij ook een toetsenboard en muis.
Hij is werkend te zien
doe een goed bod gaat niet weg onder de 195 euro
Voor verdere vragen kunt u altijd bellen , mailen.
Met vriendelijke groeten
Ophalen heeft de voorkeur.
PS Foto zijn gepikt van het internet :-)
dus wil jij een pc voor je Gamen school werk, kantoor werk, of gamen en je wilt niet zoveel uitgeven? dan is dit iets voor jou! doe een goed bod en hij is voor jou!
Dit is een hele nette PC waar je veel plezier aan gaat beleven.
Uiteraard functioneert alles zoals het hoort.
Met een goede videokaart kan zeker Fortnite gespeeld worden
Mijn vraag is 200 € , elders vanaf 250 €
HP EliteDesk 800 G1 sff
Nieuwe SSD 128 GB
8Gb RAM
1 TB ( 1000gb hdd )
Intel core I5 4570 @ CPU 3.2 0ghz
DVD RW BRANDER
Nvidia Quadro K420 ( DVI HDMI )
USB 3.0
Windows 10 pro
OFFICE
ANTIVIRUS
NERO BRANDER
In zeer goede staat,
Gewoon een topklasse allround systeem met alles erop en eraan!
U krijgt van mij ook een toetsenboard en muis.
Hij is werkend te zien
doe een goed bod gaat niet weg onder de 195 euro
Voor verdere vragen kunt u altijd bellen , mailen.
Met vriendelijke groeten
Ophalen heeft de voorkeur.
PS Foto zijn gepikt van het internet :-)