De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Caravans en Kamperen
  3. Campers
  4. Overige merken
ID: 55597
Advertentie ID: #13597 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #52570 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.

Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.
Baotian scooter. 4T. Geel kenteken.

€250,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Eise
Adres: Heiloo
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Baotian scooter.

Hij loopt goed. Niet opgevoerd haalt de 55.
Ik heb het gele kenteken er bij. (Staat niet op de foto’s)
Hij is erg netjes. En rijd supergoed!
Knipperlichten doen het.
Toeter doet het.
Contact zal nagekeken moeten worden.
Voorlampen deden het vorige week nog. Zal ergens een kabel zijn losgeschoten. Ik heb momenteel het gereedschap niet om de kappen er af te halen.


Zoals u ziet is het niet de nieuwste. Maar nogmaals rijd erg goed is nog netjes en gaat er zeker nog wel even mee door!

Voor vragen kunt u gewoon een berichtje sturen.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy