De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Versterkers
  4. Bas en Gitaar
ID: 3333
Advertentie ID: #3333 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #593 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #673 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Marshall JCM 900 High Gain Dual Reverb (6L6 buizen)

€450,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Matthijs
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Marshall JCM 900 High Gain Dual Reverb versterker te koop. Hij gaat weg omdat ik een versterker met iets minder vermogen heb aangeschaft. Het gaat om model 4100 met 6L6 buizen (dus niet de standaard EL 34's). De versterker is gemodificeerd met een master volume knop op de achterkant (uitgevoerd door ACDC Repair). Dit geeft je de mogelijkheid om de versterker goed te laten scheuren, zonder dat je meteen op maximaal volume hoeft te spelen.  Sinds ik de buizen heb laten vervangen heb ik vrijwel niet meer op deze versterker gespeeld. Deze zijn dus zo goed als nieuw en kunnen nog een flinke tijd mee. De versterker heeft aardig wat actie gezien en daarmee dus ook de bijbehorende gebruikssporen opgelopen (kleine scheurtjes in de tolex). Technisch gezien is hij helemaal in orde en klinkt hij zeer goed!  Er zit een werkende, niet originele, footswitch bij. De originele krijg je ook mee, maar daar zou een nieuwe kabel op moeten. Nog wat verdere specificaties: - Switch waarmee je tussen 100 en 50 watt kan wisselen - Verschillende aansluitmogelijkheden (twee outputs: 4, 8 en 16 ohm) - FX Loop

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy