De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Antiek en Kunst
  3. Antiek
  4. Overige
ID: 11349

Arcade Cabinet Legend of zelda thema met hyperspin

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

DA de Lange
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hallo,

na er twee jaar aan gewerkt te hebben als afleidingsproject voor mijn reuma mag, misschien, deze arcade machine naar een andere liefhebber. Ik ben eigenlijk nu de animo aan het bekijken, is deze goed gaat hij weg.

Natuurlijk wil iedereen de reden weten, zoals je straks in de specs zult zien is het een 32" machine die ook gericht is op de wat "nieuwere" games. Dit gaat perfect maar die speel ik er dus eigenlijk niet op. De games die er wel eens op deed waren de 8-bits en 16-bits klassiekers met sideborders en ben dus misschien van plan een nieuwe te bouwen met een kleiner 4:3 paneel.

Ok, het systeem heeft o.a. de volgende specificaties:

32" Samsung 100Hz Paneel
5.1 Surround systeem (ingesteld op dual stereo cmss)
Intel i5-3350 en 8Gb geheugen
120Gb Samsung EVO SSD en 2TB HDD dataschijf
Ati AMD 7770 1Gb (dacht van sapphire)
Windows 7 (voor emulatie beter dan windows 10 tot op heden)
Frontend is Hyperspin (naar Simply Austins voorbeeld)
18mm MDF panelen, gelamineerd met zwart auto vinyl
IPAC2 USB met concave classic buttons en Il competition controllers.
USB2.0 en USB3.0 front connectors.
Duals UTP connector aan de achterkant
RGB Led Verlichting in de Marquee maar ook in het Zelda logo aan de onderkant. Moeilijk te zien op foto's maar kleuren zijn in te stellen.
Achterzijde onder grote fan voor intake koele lucht.
Achterzijde boven twee grote fans voor afvoer warme .
Grote achterklep op pianoscharnier om bij de hardware te kunnen komen.

Systeem was met oog op de nieuwere emulatie gebouwd. Gamecube / Dreamcast speelt dus netjes af op 1080p 60fps. Ook kun je hier steam op zetten voor games. PC Versie van STF4 en 5 draaiden ook vol op 1080p 60fps.

De hyperspin frontend is gemaakt naar de video's van Simply Austin, hardware is voor mij geen probleem maar de software en opties waren in mijn ogen iets teveel. Ik heb zijn tutorials gebruikt om de front end in elkaar te zetten. Je kan dus zelf vanalles verwijderen of nog toevoegen, gewoon op YouTube even zoeken naar Simply Austin en een systeem selecteren.

Je kan er natuurlijk altijd een andere front end op zetten maar deze is nu voor 99% klaar. De keuze voor Hyperspin is gemaakt omdat deze de mooiste manier van presenteren gaf in mijn ogen.

Apparaat is vrij zwaar en kan niet uit elkaar! Wel kan de systeemkast er uit worden gehaald en eventueel het scherm.

Alle onderdelen qua waarde zitten rond de €1500. Daarnaast heb ik er zo'n 150 uur in gestoken (zoals gezegd een soort therapeutisch project geweest).

Zijn er ook manco's?
Ja en nee, alles werkt en is netjes afgewerkt. De linker zijkant moet nog gelamineerd worden (wordt ook gedaan voor de tijd mocht hij verkocht worden). Daarnaast mist het voorpaneel nog een lexan plaat of gehard glas (met een dunne zwarte border).
Deze moet ik inderdaad nog bestellen dus probeer daar even doorheen te kijken ;)

Bij vragen, zet maar neer en probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Gr.




Edit:  De marquee zegt nu SonicRPR Arcade, misschien wil je dit in je eigen naam hebben. De mockups in GIMP heb ik nog dus wil ik graag op een usb stick van je zetten. De naam in dan te veranderen en mijn stickers heb ik zelf vandaan bij stickermaster.

Edit 2: De maten, was ik even vergeten. 182cm hoog / 86cm breed (controller) anders 80cm. Diepte 60 cm (ook weer controller tot achterkant dus maximale diepte).

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy