ID: 487
Ixon motoroverall maat xxl motorpak
€250,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Zeer goed en mooi motoroverall van het wel bekende merk ixon. Er zitten wat gebruikers plekjes op maar er is nooit mee gevallen of iets dergelijks . Er zit alleen een schaafplek op de rechter binne zijde van de knie door het gebruik van stompgrip.
Van de kneepads is wel redelijk gebruik gemaakt.
Het fluor geel is er met speciale duurzame leerverf op geverfd. Pak ziet er nog mooi en goed verzorgd uit.
Maat is xxl. Zelf ben ik 185 en 90 kilo.
Van de kneepads is wel redelijk gebruik gemaakt.
Het fluor geel is er met speciale duurzame leerverf op geverfd. Pak ziet er nog mooi en goed verzorgd uit.
Maat is xxl. Zelf ben ik 185 en 90 kilo.