ID: 53139
Omschrijving
Ik zoek een liefhebber #youngtimer #auditt (geen handelaar)Dit is een eerlijke auto, en erg goed onderhouden. Ik ben zelf de tweede eigenaar en nog steeds in de overtuiging dat ik hem eigenlijk niet weg wil doen.
Waarom dan toch in de verkoop? Het moet er maar eens van komen.
Vanwege onverwachtse gezinsuitbreiding met twee pubers. Deze twee pubers groeien met de dag. De lange benen dwingen mij tot deze keuze. Maar, een nieuwe audi, youngtimer, ligt in het verschiet, maar dan wel eentje met een dikkere kont en een grotere achterbank. (ik sta best open voor een goede ruil)
Recente historie
In 2018 kopppakking vervangen en diverse randzaken fit gemaakt Distributieriem vervangen, bij circa 295.000 km Nieuwe turbo Kwartaal 2, 2019, vier nieuwe banden. All Season Kwartaal 3, 2019. Remschijven voor vervangen, links en rechts Kwartaal 3, 2019. Motor ruitenwissers vervangen
Bijzonderheden voor de nieuwe eigenaarAuto is van 1999. Erg goed onderhouden en dus niet nieuw uit de verpakking. Dashboard is goed, maar kan in de toekomst wel eens gaan spoken. Wat ouderdomsrimpels op de carrosserie, toch is de auto gewoon mooi opgedroogd en altijd goed in de make-up gestaan. Zelfs nooit door de wasstraat gehaald, vaak netjes in de wax gezet. Airco en wat sensoren hebben wat aandacht nodig, maar niet erg spannend. Ik ga het zelf niet meer regelen. APK is van de week netjes geregeld en de nieuwe eigenaar kan gaan genieten.
Vraagprijs staat vast, niet onderhandelbaar en neemt wekelijks toeWaarom? Afgelopen jaren veel geïnvesteerd in deze auto, doe hem dan ook niet zomaar wegAuto is echt geweldig en loopt super. Radio met bluetooth ontvanger gekocht voor een geweldige audio-ervaring, doe ik er gratis bij. Koop zelf wel een nieuwe. Auto is voorzien van ESP, zoals destijds op advies van Audi is geregeld.
Prijs staat vast, en neemt wekelijks toe. Overeenkomstig met de kilomerterteller.Wacht dus niet te lang
Waarom dan toch in de verkoop? Het moet er maar eens van komen.
Vanwege onverwachtse gezinsuitbreiding met twee pubers. Deze twee pubers groeien met de dag. De lange benen dwingen mij tot deze keuze. Maar, een nieuwe audi, youngtimer, ligt in het verschiet, maar dan wel eentje met een dikkere kont en een grotere achterbank. (ik sta best open voor een goede ruil)
Recente historie
Bijzonderheden voor de nieuwe eigenaarAuto is van 1999. Erg goed onderhouden en dus niet nieuw uit de verpakking. Dashboard is goed, maar kan in de toekomst wel eens gaan spoken. Wat ouderdomsrimpels op de carrosserie, toch is de auto gewoon mooi opgedroogd en altijd goed in de make-up gestaan. Zelfs nooit door de wasstraat gehaald, vaak netjes in de wax gezet. Airco en wat sensoren hebben wat aandacht nodig, maar niet erg spannend. Ik ga het zelf niet meer regelen. APK is van de week netjes geregeld en de nieuwe eigenaar kan gaan genieten.
Vraagprijs staat vast, niet onderhandelbaar en neemt wekelijks toeWaarom? Afgelopen jaren veel geïnvesteerd in deze auto, doe hem dan ook niet zomaar wegAuto is echt geweldig en loopt super. Radio met bluetooth ontvanger gekocht voor een geweldige audio-ervaring, doe ik er gratis bij. Koop zelf wel een nieuwe. Auto is voorzien van ESP, zoals destijds op advies van Audi is geregeld.
Prijs staat vast, en neemt wekelijks toe. Overeenkomstig met de kilomerterteller.Wacht dus niet te lang