De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Deventer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Computers en Software
  3. Monitoren en Beeldschermen
ID: 15974

Asus ROG Strix XG32VQ

€500,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Joris
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Bij deze bied ik mijn 32 inch XG32VQ aan. Ik heb deze monitor een kleine 1,5 maand geleden gekocht bij Mediamarkt maar heb nu toch besloten om mijn hele set up te verkopen.

De monitor is dus zo goed als nieuw en komt inclusief doos en bon. Alle toebehoren zitten er ook bij. Beeldscherm bevalt me meer dan prima, kleuren zijn goed gebalanceerd en zwartwaarden zijn mooi diep. Mocht je een keer willen komen kijken dan kan dat natuurlijk ook!

Het betreft een 2560x1440p VA paneel met een refresh rate van 144 Hz. Response time is 4ms en de monitor maakt gebruik van FreeSync (voor de AMD fans onder ons), helaas geen G-sync. Ik heb zelf altijd met een GTX1070 op 1440p gespeeld en heb G-sync eerlijk gezegd nooit echt nodig geacht.

De monitor hangt momenteel aan een monitor arm maar het voetstuk heb ik uiteraard ook nog. Voor een kleine meerprijs kun je de monitor arm ook overkopen

De pc is inmiddels al verkocht!

Doe een goed bod en hij is van jou!

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy