ID: 51341
Omschrijving
Zeer mooi nog als nieuw vest van annette gortz maat S/M. Vest is niet gedragen wegens omstandigheden. Let op op de laatste foto ziet u de werkelijke kleur bij daglicht. Het is echt donker leger groen en niet bruin. Vest heeft twee riempjes met clip( als bij een bretels) daarmee kan je het vest leuk en naar wens stylen en dragen. Vest is beetje overslag model en heeft leuke aparte wijde mouwen. Kleur is leger groen. Nieuw en geen halen gaatjes of vlekken erin. Niet gedragen wegens omstandigheden. Nieuwprijs vest was 395,00 euro.
Indien afhalen alleen gepast cash geld ik accepteer geen betalings apps meer wegens oplichting.
100% Merino wol.
Lengte is rug 68 cm, en van oksel naar oksel is 70 cm mouwlengte vanaf aanzet 55 cm, vanuit oksel 44 cm. Alles plat liggend en on gerekt gemeten.
Alleen bieden als je echt interesse en geld hebt , helaas houd ik niets meer vast omdat men de afspraken niet na komt, de betaling dient dan ook met drie dagen echt binnen te zijn helaas moet ik het zo doen nu :(
bod/prijs is ex verzendkosten ,door de stof te dik voor de bus en dus altijd pakketpost. Keuze uit dpp 4,50 dan zelf ophalen bij dpd in uw woonplaats anders postnl 7,25 thuis bezorgd. Ik werk niet meer met andere bedrijven wegens slechte ervaringen mee.
Kijk ook bij mijn andere kleding ik heb veel nieuw en merk kleding zowel heren-dames en kinderkleding. Alles is schoon, netjes en heel tenzij anders vermeld. Voor vragen mail me
Indien afhalen alleen gepast cash geld ik accepteer geen betalings apps meer wegens oplichting.
100% Merino wol.
Lengte is rug 68 cm, en van oksel naar oksel is 70 cm mouwlengte vanaf aanzet 55 cm, vanuit oksel 44 cm. Alles plat liggend en on gerekt gemeten.
Alleen bieden als je echt interesse en geld hebt , helaas houd ik niets meer vast omdat men de afspraken niet na komt, de betaling dient dan ook met drie dagen echt binnen te zijn helaas moet ik het zo doen nu :(
bod/prijs is ex verzendkosten ,door de stof te dik voor de bus en dus altijd pakketpost. Keuze uit dpp 4,50 dan zelf ophalen bij dpd in uw woonplaats anders postnl 7,25 thuis bezorgd. Ik werk niet meer met andere bedrijven wegens slechte ervaringen mee.
Kijk ook bij mijn andere kleding ik heb veel nieuw en merk kleding zowel heren-dames en kinderkleding. Alles is schoon, netjes en heel tenzij anders vermeld. Voor vragen mail me