ID: 54552
Omschrijving
2 Berenpakjes en 2 vestjes
Heerlijke berenpakjes voor in de wagen. Je legt de babies er zo in omdat de onderkant als een slaapzak is (dus geen beentjes) maat 50-56, maar valt ruim. Met drukknopen kan het pak wel open worden gemaakt zodat het in een maxi cosi gebruikt kan worden. Hier ruim 2 maanden plezier van gehad.
De blauw grijze vestjes / jasjes zijn dubbelzijdig te dragen. Ze zijn iets gevoerd, heerlijk warm. Maat 50.
Gebruikt maar ziet er nog heel netjes uit.
Het komt uit een rook- en huisdier-vrij huis.
Verzendkosten zijn voor de koper.
Heerlijke berenpakjes voor in de wagen. Je legt de babies er zo in omdat de onderkant als een slaapzak is (dus geen beentjes) maat 50-56, maar valt ruim. Met drukknopen kan het pak wel open worden gemaakt zodat het in een maxi cosi gebruikt kan worden. Hier ruim 2 maanden plezier van gehad.
De blauw grijze vestjes / jasjes zijn dubbelzijdig te dragen. Ze zijn iets gevoerd, heerlijk warm. Maat 50.
Gebruikt maar ziet er nog heel netjes uit.
Het komt uit een rook- en huisdier-vrij huis.
Verzendkosten zijn voor de koper.